Cămara veverițelor

32,00 RON
cu TVA

        Jocul ”Cămara veverițelor” presupune completarea cămărilor a 2 veverițe cu ghindele necesare pe parcursul iernii.

Regulile jocului:

-  fiecare jucător alege o cămară (o grilă cu 10 spații în care să-și așeze ghindele), o veveriță (una din cele două veverițe de nuanțe diferite) și 10 ghinde ce aceeași nuanță cu veverița aleasă;

- cel mai mic dintre jucători are prioritate la începerea jocului și trebuie învârtă săgeata roții de probabilitate care cuprinde cifre de la 1 la 3;

- în funcție de cifra indicată de săgeată, jucătorul completează  spațiile din cămară cu ghinde;

- câștigă veverița care își umple prima cămara.

SKU: edu94
Cantitate

Una dintre problemele vârstei preșcolare o reprezintă lipsa de răbdare. Piticii vor "acum" și imediat ca lucrurile să se întâmple așa cum își doresc. Vă propunem o soluție care să îmbine utilul cu plăcutul, joaca și cultivarea răbdării. Jocul ”Cămara veverițelor” presupune completarea cămărilor a 2 veverițe cu ghindele necesare pe parcursul iernii.

Regulile jocului:

-  fiecare jucător alege o cămară (o grilă cu 10 spații în care să-și așeze ghindele), o veveriță (una din cele două veverițe de nuanțe diferite) și 10 ghinde ce aceeași nuanță cu veverița aleasă;

- cel mai mic dintre jucători are prioritate la începerea jocului și trebuie învârtă săgeata roții de probabilitate care cuprinde cifre de la 1 la 3;

- în funcție de cifra indicată de săgeată, jucătorul completează  spațiile din cămară cu ghinde;

- câștigă veverița care își umple prima cămara.

Faptul că piticul trebuie să își aștepte rândul pentru a învârti săgeata roții cu cifre ajută, în timp, la cultivarea răbdării și deschide oportunitatea discuției despre cum se simte atunci când câștigă sau pierde jocul.

       Jocul conține 2 grile pentru așezarea ghindelor, 2 veverițe, 20 de ghinde si 1 roata cu săgeată.  

Ce învață copilul în timp ce se joacă:

  - numerele de la 0 la 10;

  - să recunoască cifrele de pe roata probabilității;

  - să asocieze fiecărei căsuțe din cămară o ghindă (corespondența 1 la 1);

  - să dezvolte motricitatea fină prin așezarea veveriței și ghindelor pe grilă;

  - să aștepte rândul celuilalt jucător;

  - să adune ghindele cu un anume pas (1, 2 sau 3) pentru a completa cămara (a forma numărul 10);

  - să folosească operația de scădere pentru a afla de câte ghinde mai are nevoie pentru a umple cămara;

  - să descopere materiale senzoriale precum fetrul prin atingerea veveriței și ghindelor;

  - să descopere cum se simte atunci când câștigă sau pierde jocul;

  - să se concentreze asupra unei activități;

  - să ducă la sfârșit o activitate. 

Nu lăsați copiii nesupravegheați în timpul folosirii acestor activități deoarece ele conțin obiecte mici ce pot fi înghițite sau inhalate. Culorile și dimensiunile materialelor pot diferi în funcție de provideri.

edu94

Fisa tehnica

Anotimp
Toamna
Capacitate
Concentrare, Coordonare mana-ochi, Discriminare vizuala, Rezolvare de probleme, Sortare
Materiale
Carton, Figurine, Fetru, Plastic, Clema de tip pioneza
Animale
Salbatice
Dezvoltare
Memorie, Motricitate fina, Perceptie spatiala
Matematica
1-10, Cifre, Corespondenta 1-1, Numarare
Simtul
vazului, tactil
Varsta
1 - 3 ani, 3 - 6 ani

16 alte produse in aceeasi categorie: